Onsdag/Torsdag

Onsdagen var total seg på praktiken vart dock så arg så jag trodde jag skulle slå en brud blodig. Ångrar att jag inte gjorde det. Ja, när jag och mina barn kommer in i matsalen så säger en sån där söndersminkad jävla fjortisbrud '' åh, sånna där dom är inte ens riktiga människor'' åh! jag ville bara döda henne!
Dom är så jävla mycket mer människor än vad hon någonsin kommer kunna bli! Dom dömmer inte henne, men hon är ju tvungen! Åh ilska´n går inte att förklara!
Sen efter allt gick jag hem till Jessie och var med henne. Skänt med riktigt sällskap igen. Pratade som vanligt om allt och inget och hade fruktansvärt kul :D <3 var hemma igen typ tjugo i elva xD så grymt lyckad dag iaf.
Sen idag (Torsdag) har egentligen inget av värde hänt, träffade Elin och Milla när jag väntade på bussen det var ju trevligt :D Sen ja, har ju ingen praktik imorgon för jag ska ta med hunden ut till Kilbo, så jag har bara två dagar kvar.
Men en helt otrolig grej, en av mina elever lärde sig klockan på engelska på tio minuter iag! Så jävla stolt jag blev. Han kunde inget först. ÅH, så kul det var :D
Nej underbara dagar ändå. Humöret skiftar men jag har mina ljuspunkter som jag aldrig kommer släppa taget om <3


Men jag har tråkigt så testar mig på olika sidor, ett av resultaten tänker jag även visa :P


http://www.psykologitest.se/ta_ett_test.php

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jefla fjortisar!! :@



men vi är bäst<3 =D

2009-05-19 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0