Konstig dag

Ja, slutade halv tio idag efter det nationella provet som inte gick nå vidare..
Satt och umgicks med mina muppar och hade trevligt :)
Bar omkring med elin på ryggen mellan husen, hon hade tofflor xD
Ja sen drog alla och jag satt kvar och plugga teori..
Och vem kommer in om inte *, kändes ju om man säger så..
Satt och pratade med honom sen kom Jens och Robert som tur var.
Ångesten var total.. Men tror inte * märkte.. hoppas inte det iaf..
Han satt väl med oss i någontimme, det funkade dock väldigt bra mellan oss om man tänker på alla omständigheter..
Tydligen är inte mitt span på bussen populärt enligt Jens xD gjorde mig lite glad faktiskt..
fitta, jag saknar *.
Så jävla vacker.. (<3)
Ville bara ge han en kram och berätta att jag finns för honom..
Jag måste glömma. * vill vara vänner, då ska vi vara vänner också.
Det är svårt, men det får gå.
Sen när han och robert drog så umgicks jag med jens fram till bussen gick halv fyra..
Fatta onödigt länge jag var i skolan, fast på sätt och vis var väl det tur :)

Jag vill inte känna såhär.. inte för någon.
jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0