Palla

Det är en fluga i mitt rum. Jag håller på att få panik.
Var till optikern idag, min syn har försämrats jättemkt. haha :)
även praktik, ak har tydligen ringt dit och sagt något i stil med '' jag förstår om inte ni kan godkänna henne, jag kan komma ut så vi kan prata om det'' snacka om att hon inte gillar mig. Att hon gör allt för att jag ska kugga allting. jag tål henne inte.
ja annars då?
sju dagar kvar på praktiken.
eventuellt asta kask i helgen, eller utång.. jag vet inte riktigt.
vet inte känner att orken saknas.
plus att det känns som att man nyligen har blivit nykter från kryssningen xD
sitter även och stör mig på mina p-piller, tror jag måste byta sort. *just'causeiknowucare:D*

Har även gjort den konstiga upptäckten att jag kan ta under knät. Men inte på mig själv, utan på Joel? :S Jag förstår inte.. vad fan är skillnaden? något som jag har klurat på ett bra tag nu. men jag vet fan inte, får fråga min psykolog sen eller nå. Fått ny tid på BUP skulle egentligen ha varit där den 23:e. Men aja.

Börjar känna mig vuxen nu, en känsla som skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0