Städning.. igen..

Moppade golvet efter jag hade spillt..
nu hade jag ut allt moppvatten över golvet.
ibland är jag begåvad.
jag borde inte städa xD
Men jag är fan pepp inför imorgon.
Dock kunde vissa som inte kommer komma tycker jag :)
jag vet inte känner mig lycklig just nu..
fast det gör ont i själen?..
ni fattar? :P
jag vet inte, är olycklig men lycklig.
saknar, saknar inte.
känslor-->tomhet.
det är mycket just nu..
har många samtal som skulle behöva ringas.
ett som känns extra viktigt.
en som inte kommer svara
en som jag oroar mig lite extra för just nu.

nu är ett sånt där tillfälle då ångesten ger kväljningar..
vill inte.

men imorgon blir det praty iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0