Trevlig dag

Denna dag har faktiskt varit extremt trevlig.
Först skola som var jävligt roligt :P
Sen ner på stan och träffa Jessie, springa runt hela sala.
Träffade tillslut Nadine så vi drog hem till henne, väldigt roligt :)
Sen hem och plugga, mindre kul :P
Ja annars då?
Har haft anthem of our dying day på hjärnan hela dagen, så jävla skön låt.
Imorgon kommer X hit, behöver jag nämna hur nervös jag är?
Känner fan för att spy.
Hur ska jag klara av allt när han är med?
MEn det kommer gå bra, det måste gå bra.
Jag funderar på att skriva ut hans namn, vi är ju trots allt ''officiella'' nu xD
men ja, det är något jag pratar med honom om först.
Nej börjar bli dags att gadda säg/pierca sig igen xD



Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

nice dag^^ hahaXD jag sa fel låt :S :P

2009-09-10 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0