Men asså katten och så..

Skolan idag var skoj ^^
sista förberedelserna innför imorgon, för imorgon smäller det! :D
*nervöst*

Sen hem, legat i sängen hela dagen typ.
inte mått så jävla bra.

Imorgon blir det att gå upp kl 5 ska vara i skolan 7 :D
Sen jävlar! :D
Nej men ska faktiskt bli fruktansvärt roligt.
Sen gäller samma på fredagen ^^

I helgen blir det fest hos Milla, funderar på om jag ska dricka eller inte.. Skönt att vara nykter så man kan åka om man vill dock..
Vet inte hur det blir.

Borde egentligen sova nu..
men tror pojke ska ringa.. plus att jag inte kommer kunna sova..

Har så svårt att skilja på mina drömmar och verkligheten just nu. riktigt äckligt faktiskt.
Usch, jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till längre.
Ligger på bristningsgränsen heöa tiden..
Usch >.<


Well, shooes :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0