Skola

Efter nästan 3 dagar med endast möten är skolgången fixad. Imorgon åker jag och Jessie in för att få våra scheman!

jävla skönt det känns!

Bästa är att det är endast två kurser jag ska läsa utan Jessie, vilket betyder att jag har sällskap! :D:D <33


Köpte/fick även ny mobil av mor igår, så har ett annat nummer som gäller i ungefär en vecka innan jag får det vanliga igen. Också jävligt nice!

Sen fick jag veta att den människan jag hatar mest just nu inte ska komma till sala, livet känns helt plötsligt mycket enklare!


Nej längtar nästan lite tills imorgon, skönt att få lite rutin på vardagen igen..

Ämnena jag ska läsa är: Matte A, Idrott A, Teckenspråk steg 1, Latin A, Svenska C, Historia B, Religon B och Geografi A.
Teckenspråket och Historian är det som lockar mest, härligt!


Nu när jag kommer få lite mer rutin kommer jag nog vara mer aktiv här på bloggen, kommer ha saker och prata om igen..

Och vem vet snart kanske ni få se nå helt nytt? :P


Nej, nu ska jag ringa pojken så jag får gå och sova någon gång..



The new phone :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0