Städning >.<

Ja, enda sen jag pallrade mig upp ur sängen i morse så har jag städat.. *yeey* eller inte.

Imorgon smäller det, då blir det iag fest här ute i ingenstans igen.. Snart ett år sedan sist.. :P

 

Jag blir dock bara nervös och får ångest.. Efter förra festen vet jag inte vad jag klarar av. Om jag klarar av det. Det är två veckor sen men det sitter fast etsat i huvudet. Jag kan inte glömma..

 

Jag gör alltid såhär, sätter mig i situationer som inte är bra, som jag vet inte fungerar. Sen gnäller jag. Jag söker upp personer som får mig att må dåligt, men jag fortsätter vara med dem.

 

I dag är ingen bra dag alls. Eller inte längre.

 

Imorgon måste jag dessutom stiga upp klockan åtta, ska vara på  möte med SYOn klockan tio. *yeey* hoppas nu att det går bra.

Vill fan inte ha fler motgångar nu.

 

Lägga mig ocu autodö till imorgon?

 

As night descends upon the city,
the streets are cold, the lights go by.
And in the stories of the people,
a million faces, a million lies.
They'll never say they feel what you feel,
that they can see the world you see.
And in their faces, their expressions,
a million faces, a million lies.


Nej måla naglarna och plocka ögonbrynen så folk kan tro att jag bryr mig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0