Vi ska allt lura de Azrael!

Fick videon från vår teater idag, skoj att se :) inte alls så hemskt som man trodde.

Helgen var skoj, men dålig.
Fredagen spenderades med vänner i stan, lördagen på åland med vänner, kvällen med klassen och vänner, även massa bråk, söndagen stan med vänner + lite mer bråk.
Så händelserik iaf.

Ja sista skoldagen imorgon för den här veckan. SKÖNT!
Har dock ett naturprov att plugga till, urtrist.

Aja, annars? Har pappas bil just nu, min har cpat sen förra onsdagen.. Och i måndags var jag och elin tvungna att springa igång den, kanske inte det man vill göra på skolgården ;)
Haha!

Funderar lite på vad man ska göra till helgen, massa plugg men något annat måste man ju hinna med tycker man. Pappa vill att jag och pojken ska ta en sväng förbi honom, låter helt okey om jag lyckas få med han dvs :P


Annars är jag ganska less och låttretlig.. Har blivit för mycket av mycket på senaste tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0