Dag 6 och Dag 7

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

 

ojdå, helt fel snubbar? :P

 

Nej men utseende mässigt så har alla haft blåa ögon iaf.. Och jag har en dragning till rött hår... needless to say xD

Jag faller oftast för lite mer trasiga människor, finner de mycket mer intressanta en människor som är "hela"..

De ska helst visa sig vara ödmjuka snälla personer som bryr sig om andra. En som bara bryr sig om sig själv är det mest avtändande som finns!

Förståelse är även en egenskap som jag värderar mycket högt, jag kan inte vara med någon som inte förstår mig..

Jag vet inte, så svårt att skriva vad man faller för, vilka typer som är de "rätta".

 

Detta är väl de "kända" utseendena jag finner väldigt attraktiva. Listan kan forstätta hur länge som helst men det har vi inte tid med :P

 

 

 

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.


Köpa smink, kamera, lägenhetsinredning, ny bil och matriella ting ja! 

Men även skänka till de som behöver, till det jag tror på. Inge Rädda Barnen, Unicef eller något sådant. Jag tror helt enkelt inte på det. Mycket av pengarna går till annat än de ska..

Läkare Utan Gränser skulle jag skänka mycket till. Även till de som bygger upp skolor och kliniker osv. Sådant som behövs i världen.

Skulle även ge till mina nära och kära!

hmm, svårt att veta vad man skulle göra. Inte direkt något man går och tänker på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0