Så rym med mig inatt..

Skulle ha skrivit D Teoriprovet i Torsdags, blev inget alls med det.. Kanske inte ens får ta mitt jävla körkort.. Nya bestämmelser som trädde i kraft 19e Januarri.. Kan ta D1 kort, men då får jag inte köra linjetrafik eller något. Helt värdelöst. 
Är arg och besviken just nu. Vet inte hur det kommer bli, YA säger en sak Transportstyrelsen en annan.. Och jag vill inte vänta till 2015 med att ta kortet heller.. Allt försvann på en sekund, igen.
Jag är så trött på att saker aldrig går bra, att det aldrig blir lättare. 
 
Aja, imorgon ska jag iaf till Sala och träffa bästa ♥ Något bra iaf!
 
Ska väll fortsätta med städningen lyssna på musik och låta bli att tänka. Blev för mycket ännu en gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0