Onsdag

Sitter och läser igenom gamla texter, försöker lista ut hur nästa steg ska se ut.
 
Vissa saker jag skrev då stämmer fortfarande, vissa skrämmer mig.
Jag vet att jag gick sönder då, den natten. Allt blev fel därefter. Men så kan det va tror jag. 
 
Jag orkar inte att det trasiga styr mitt liv, jag vill leva det. Utan ångest tvång och allt sånt skit. 
Och absolut utan fobierna. 
De skrämmer mig mest. 
Har aldrig upplevt nå så okontrollerbart men så kontrollerande. 
 
Jag vill gå vidare, jag måste bara lista ut hur det ska gå till. Hur jag ska lyckas.
Jag vägrar att falla ännu en gång, jag har varit på botten, det var ingen trevlig plats..
 
Nej! Skärpning helt enkelt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0