Torsdag..

jaha. har skaffat blogg igen då.. yippie eller nå xD
har typ inte gjort nånting idag, lätt tråkigaste dagen på länge..
eller jo rå knarkat dba <3 men det är den enda musiken jag klarar av att lyssna på just nu, allt annat blir dåligt xD *besatt* fick betygen igår, av 6 betyg fick jag 3 ig 1 vg och 2 g:n vaddå sämst på länge >_< aja inte mycket att göra åt de nu. Men nästa år är det för fan skärpning, ska fan gå varje dag och skita i häpetanten >.< *hata* menmen får väl se hur det går ihöst ^^,
aja, på lördag ska jag och pappa på den där intruditionskursen i/med körskolan.. *yeey* men får äntligen börja köra efter det ='D *längta*
seriöst sämst jag är på att skriva xD
X har tagit kontakt med mig igen (vikhädanxD) gaha trodde att jag hade blivit av med han... han skrämmer fan mig..  haha menmen detta är väll vad som händer i mitt liv just nu. intressant *ellerinte*

http://www.youtube.com/watch?v=roXwCvDK33o

''Hoppa på tåget, inte framför!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0