Jaha ^^

Typ bra dag som fan. Skola då först, helt okey. Kul på lunchen lektioner och så. Fast jag däckade två gånger på komunikationen men va fan xD måste plugga resten av dan *alltidlikakul* men jag har kommit fram till att jag fan är relativt nöjd för tillfället. Saker verkar bättre helt enkelt. ( okey inte mitt hår då men va fan) xD
men, jag är så sjukt piercing sugen. vill verkligen göra en ny. menmen. är man pank så är man xD
har även börjat övningsköra nu. det går väl sisådär, eller igentligen går det väl bra men :P åh, med tanke på ingenting så fyller typ en väldigt vacker människa år idag *massagrattis*
har så sjukt jävla tråkigt. borde göra samhällsläxan men hittar fan inte papprerna x'D så det får väl va eller nå.
men nej. jag är lycklig idag helt enkelt. var väl de jag skulle komma till men bläää >-<
och det bästa är att jag inte har tänkt på dig en enda gång idag. framsteg. sakta men säkert va fan.
nej, men jag har kommit fram till att just nu behöver inte jag nån *killsällskapalltså* jag mår fint utan. jag mår sämre när jag är kär och så. kanske för att jag alltid blir kär i fel människor. som bor typ tvåtusen mil härifrån eller bara är allmäna skitstövlar. men va fan. palla bry sig


*lycklig*

onödig text va fan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0