Å-N-G-E-S-T

SKITDAG!
var ju helt okey i skolan, iaf vissa delar :D Men jag hår sån jävla panikångest över praktiken, jag har inte tid med det. Jag orkar det inte psykiskt. Det tar jättemycket på en att vara ute, man blir helt slut emotionellt och psykiskt. (ja i min värld är det olika saker) Sen så mina betyg allt bara går åt helvete! Jag orkar inte ens bry mig längre. Barn utan framtid it is! Har engelska prov på fredag också, men inga böcker! BAJS! Sen när jag kom hem  så skulle vi begrava Crash, men jag orkade inte. Mamma ska nog göra det när jag är i skolan imorgon. Är jag en dålig människa som inte orkar? Jag inbillar mig det iaf. Jag saknar henne så att det gör ont, riktig jävla smärta. Jag hatar det! Varför var hon tvungen att försvinna i från mig? Har inte tänkt på det på så länge, har inte orkat. Måste hålla masken på lixom. Ingen får se. Men jag orkar inte det längre.. Jag känner mig tom, en stor del av mig saknas och jag kommer bete mig konstigt i framtiden.  Men jag tänker göra det, döm mig om ni vill. Men jag är trött på att spela. Trött på att hela tiden agera glad och som att allt är okey när det inte är det. 
SKITDAG!
var du tvungen att lämna mig? ily<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

min lilla milla är ledsen :(

2009-04-14 @ 23:10:59
Postat av: JessieJoystick

du är inte "en hämsk människa" -in any way, shape or form. din själ är trött och behöver sova, men alla/allt väcker den hela tiden. REM sömn (drömmar) är livsviktigt... även för insidan.



fasader är for losers. join the fed-up side<3

2009-04-15 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0