Fredag

Ja, sista dagen i skolan på fyra veckor. Känns läskigt faktiskt. Jag kommer sakna alla. Vissa vet jag ju att jag kommer träffa. Men de andra, känns tråkigt att inte träffa de. Aja, kom till skolan imorse, raggade upp sällskap eller vad man ska säga och fick reda på att jag inte började förän 12.00, jag kommer till skolan 8.00. Kändes ju sådär jävligt värt.
Vi lekte brobrobreja och hoppade hopprep idag på AK's lektion, så snygga alla var ;D haha man måste älska BF07 asså. Efter lektionerna skjutsade Tobbe ner oss på stan och jag och Milla drog omkring, köpte doftgran och tvättsvampar. Måste få bilen vit igen xD haha så jävla fail btw, mamma skicka sms idag ( ''sånna där sidor till bilen finns ju på pickaboo för 40:-'') snacka lite jag fatta :S sen menade hon fejkfälgar typ. Hur fan kan man få det till det?
Men nej, jag går uppåt nu.
Men jag kommer sakna skolan fan xD

just ja! AK tvingar mig att ta ur eller byta till stavar i läppen under praktiken, men det kan hon glömma!
Jag ser ut såhär lev med det!

Kommentarer
Postat av: Jessiejoystick

I will miss you<3 :'( men vi ses ändå=D och jag vill misshandla AK lite svagt ibland :@

2009-04-25 @ 21:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0