Fuck Off

Ja, andra dagen på praktiken idag :P Gick väl bra :D En av de har gått och blivit kär i en av mina typ vänner, lite gulligt dårå xD Sen idag när vi var på väg till lunchen gick jag och snacka med en tjej, så säger en jävla turkjävel '' ett ord till från dig och jag slår ner dig'' till en handikappad, som inte hade gjort henne något alls. Åg, jag ville bara skrika till henne att hon kunde dra hem till sitt jävla hemland och lära sig visa respekt för andra människor! Åh, fan vad arg jag belv! Och nej jag är inte rasist. Hade reagerat vilket fall som helst. Jag fattar lixom inte, ja dom är utvecklingsstörda. Jaha? Dom är lika mycket människor för det! De är bland de gladaste och gulligaste ungarna jag nånsin har träffat. De är snälla och omtänksamma och bryr sig verkligen om varandra. Jag hatar att folk bara ser deras ''fel'' istället för hela människan. De kanske inte är iögonfallande vackra, men de har fortfarande känslor och allt det där som vi oxå har. Som idag en tjej jag kan inte prata mycket om det, men hon fick göra en liten sak och hon utstrålande sån lycka. Det var så kul och se.
Snälla, varför kan inte människor förstå? Vara snälla och trevliga mot varandra? Varför ska det vara så jättesvårt för?
Jag blir så sur. Jag är så trött på dessa jävla puckon! Människa som människa, så länge de inte har mördat våldtagit eller pedfiligerat så är de lika mycket värda, ska det vara så svårt att förstå det?

Ja, imorgon blir det Nisses och umgås med Jessie :D *normaltsällskap* weeei :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

Ich been nicht normal:P men tack ändå=D



bra skrivet! jag vill tortera den äkelmänniskan :@

2009-04-28 @ 22:34:28
Postat av: Jeppa

vi spöar na!

2009-04-29 @ 00:26:29
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0