Gävle

Var till Gävle på nå möte om gymnasie med Jeppa idag. Fy fan vilket nice gymnasie. Det går inte ens att jämföra med ksk. Allt är 3 tusen så mkt bättre. Ksk ser ut som en dynghög jämfört med skolan i utseende kvalitet och lärare och allt. Jag vill fan gå där! inte smartypants utbildningen som Jeppa kolla på men allt annat. Så jävla härlig skola. Jag blev så jävla sugen på att flytta upp dit. Jag bara älskar staden, där Borlänge och Sandviken är hemma. Inte Sala. Seriöst om jag måste gå om, vem delar lägenhet med mig i Gävle? Så värt det skulle vara :D en riktig stad. Med två tatueringstudios *vad jag kunde se* åh, jagvilljagvill!! men aja, det får vänta.
Var i skolan idag. Började morgonen med en tre timmars skrivning i Sv B som jag gjorde klart på 45 min, så jag slutade grymt tidigt :D Sen vart det till att leka med Jessie på lunchen som vanligt :D alltid lika skojjigt :D Samhällen var dock dödare än dödast. Sen är det det där med praktik. Jag orkar verkligen inte. Jag vill verkligen inte. Bajs!
blöhö! jävla cphumör!

Kommentarer
Postat av: Jeppa

Jag vill! :D

2009-04-22 @ 23:43:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Jessiejoystick

Jagjagjagjagjag!!!!!!!!!!!

2009-04-25 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0