Hemma igen

Hemma igen efter en skojig helg hos Milla :D Har varit där och umgåtts med henne och hennes familj typ xD sen hängt i hennes lägenhet och glott på film xD Men sjukt kul var det. Glömde nog allt som jag skulle ha behövt haft med mig men jag överlevde xD
Sen nu idag så gick vi upp fem för att fara till Sala och gå på Nisses, sju var vi i Sala. Snacka dött xD Sen kom Veronika och vi pluggade teori ^^ Sen drog vi omkring på stan tills alla bussar kom :P  Sjukt nice helg. Börjar dock känna av alla de timmar man har varit vaken.
Mamma begravde Crash medans jag var borta. Jag orkade inte.. Så när jag kom hem gick jag ut och tände ljus och lyssnade på I Miss You med And then I turned seven, så sjukt fin låt. Jag saknar henne </3
Just ja, åkte och kollade på min bil idag :D den är fan inte så ful. *bildkommerislutet* kommer nog inte skämmas så mkt. Men gubbhängarna på taket ska fan bort! Det är mitt enda krav xD
Skola imorgon känns inte så jävla kul måste jag ju få säga. Har så sjukt mycket som behöver göras men ingen ork what so ever.

       



Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

din bil är ascoolXD



lilla Crash :'(

2009-04-20 @ 21:40:01
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Jeppa

Sov gott ängel <3

2009-04-21 @ 01:28:10
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0