jag vill inte ha nån jävla rubrik

har tänkt på en grej alla andra skriver roliga djupa texter i sina bloggar. och vad fan skriver jag? en massa jävla emo texter och onödigt bajs. Jag är faktiskt en djup människa kanske inte verkar som det, men ni skulle bara veta.
men ja. jag är ju som jag är.
åker ju in till skoan imorgon, har engelska nationella på morgonen sen blir det att kuta i väg till praktiken. blähä. jag vill inte. det är den där jävla kvällsångesten. Jag var så trött vid sju idag så jag hade kunnat sova minst 9 timmar, men nu går inget. Är så trött på at aldrig få sova ordentligt. Och ja, jag vet att ingen bryr sig. Men jag ska fan boka tid om sömntabletter.
Skulle ha pluggat en massa idag, men orken försvann. Fan jag vill ju oxå vara duktig och göra bra ifrån mig. För en gångs skull så skulle ju det vara kul. Det suger faktiskt att ha ett IG-G i snitt betyg. Och så har det alltid varit. Eller nej, inte i sjuan xD
Men där tror jag att det skulle göra mycket om bussen gick lite senare, jag tror att man skulle få mer ork. Hur normalt är det att hoppa på bussen klockan sju på morgonen? Och åka i en timme, en resa som tar oss med bil 15 minuter. Snacka mycket det suger. Det tar hårt på kroppen att gå upp halv sex varje jävla dag, och ha uppgifter som kräver att man pluggar till typ 12 på natten. Värdelöst!
Nej, det är kväll och jag vill inte till praktiken imorgon.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jag bryr mig<3 och jag vet att du är djup och det du skriver är djupt, inte bajs! :) du är guld i svältande fattigdom<3

2009-04-28 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0