Påsklov:D

Fick påsklov igår. två dagar förtidigt.
Nån idiot har dödshotat skolan.. de ska gå in och skjuta.. så på morgonen var det kris möte i klassrummen och det är c som är hotat :S mitt hus xD alla vart ju klart rädda som fan. Sen så sa de att vi inte behövde vara kvar i skolan så vi drog till stan efter psykologin.. Sen så messa Tess Milla och sa att det var ett nytt möte klockan två och där sa de att pga hysterin och risken så skulle all undervisning på ksk vara inställd torsdag fredag.
Det är faktiskt ganska obehagligt. Sen när vi satt i aulan under sista mötet kände man allas dödsångest ochsåvidare.. creepy.. för den som inte var där kommer allt mitt babbel låta överdrivet för. men det var så det kändes. kändes som att nån skulle komma in och bara sätta en kula i pannan på en. obehagligt som fan..
Sen efter ''skolan'' drog jag milla och veronika till nisses vilket var sjukt kul :D och skönt att känna att man verkligen har kommit igång. dock hade jag mer än gärna undvikit en viss person där..
Efter nisses drog jag hem till milla och sov där. Sjukt kul var det :D och hennes syrra var en ängel och fixade mina ögonbryn så nu är jag snygg ;D haha xD 
nej, känns skönt med lov iaf..
Leka med mig? (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men, fattar att man blev rädd lix, vill ju inte dö:P du såg dock ut som du skulle spy... illa? men vi överlevde ju<3 =)

2009-04-10 @ 03:24:35
Postat av: Anonym

Ja, vi överlevde :D somturär :D <3

2009-04-10 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0