Sur

Var ju som sagt hos min mormor igår på påskfirande. Så när vi sitter och äter pratar jag med Jeffe om mina drömmar att bli det högsta inom psykologi. Och självklart säger min ena kusin (som läser till lärare) att ''man måste typ ha mvg i allt för att komma in'' i den där tonen -du kommer aldrig klara det jag är så jävla mycket bättre än dig-. Så fittigt jävla sur jag blev. Lix vad vet hon? Hon fjäskade till sig sina betyg i gymnasie och höstadie. Falska jävel. Jag kommer klara det! Jag har bestämt mig för det. Jag kommer dock ev inte in för man måste ha både matte a och b. Men låt mina drömmar vara. Jag tänker fortsätta med dom. That's what keep me going. Dålig engelska men jag är sur och kunde inte bry mig mindre!



Aja, var till stan idag och köpte hårfärg. blir en mahgonybrun lila färg. Och sidecut :D jag och mamma stod och bråkade som fan om det i affärn. Så jag ringde Jessie och fick ett ja därifrån sen ringde jag även jeppa. Så det blir sidcut. Sen om jag inte passar i det blir väl min frölust då.
aja.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

du passar i allt=) kalla henne pluggis och ta ut din hämnd när hon sitter i skiten och du är kung =D -ok, lite väl elakt. men ja... du fattar<3 ^^,

2009-04-13 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0