Wiho :D

Seeg dag i allmänhet.
Övningskört idag.. I Sala.. Jag är kung förfan! haha inte.. Fick motorstopp i rödljusen men annars var det bra :D Vill bara ha körkortet nu.. Fatta skönt. Att köra vart jag vill när jag vill. åh, så härligt. Sen ska jag äga mina pappa på att köra :D hah xD
Men aja, lov  då.. Ska väl typ ha filmkväll med Jessie och sen ska jag fixa mitt rum. Jag har sånna planer inför lov xD Nej känns segt med lov. Skulle hellre vara i skolan och umgås med alla härliga människor <3 :D (minavänner). Och komma i kapp med allt det där jävla skolarbete.. Men det här säger jag bara nu.. Är inne i en bra period nu :D Känns skönt :D inte deppa för småsaker: D dock är fobierna värre än nånsin när jag har bra perioder.. låter inte alls ologiskt xD
Haha jag har fan inget värt att skriva överhuvud taget. xD jag vill ha skola och bra betyg nu :D och körkort xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

var lycklig!! och titta på film med jessie XD ^^

2009-04-10 @ 03:25:38
Postat av: Anonym

Jaa :D

2009-04-10 @ 14:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0