Creepy

Okey, var ju som sagt till Sala idag..
Körde in dit gick inge vidare men nu till det viktiga
När vi körde vid liljas så såg jag brandbilar, tänkte inge mer på det. sen så såg man polis och ambulans med så jag bara jaha det har brunnit någonstans.
Sen säger pappa ''det ligger någon på vägen, påkörd'' och jag får ångest och panik blandat. inte bra körning efter det..
Sen droppar pappa av mig och jag sätter mig i busskuren för att invänta milla.
Och kommer på tanken, tänk om det är Jessie? får panik och börjar vänta på ett dåligt samtal, men idiot som jag är så ringde jag inte henne elller smsa. den tanken dök aldrig upp i huvve! *IDIOTMILLA* >.<
och ja möter upp milla sen börjar allt folk droppa in. sen när vi var alla så drog vi till shelins och fika. men kunde inte riktigt släppa olyckan.. och ja lite ironiskt är väl att alla kändes som att det saknades någon hela tiden. Men ja sen drog vi hem till therse för att kolla på twilight -.-' ockey, jag gillar filmen för att den är en kärleksfilm. men inte fan är det någon vampyr film -.-' aja, sen vart det nisses. miljö, så JÄVLA tråkigt!
Sen när jag väntar på mamma, så stannar annika (jessies mamma) brevid mig och bara ''ska du hem för då kan du åka med mig jag ska hämta jessie och peter nu'' men ja hade ju redan skjuts :P
Men kände mig inte liite lättad över att veta att det inte var jessie :D
och andledningen för att jag tänkte detta var för att hon bor ju i stan och vägen till själva centrum är just den som han vart påkörd på om jag har fattat allt rätt. men ja, ni får tycka att jag är fånig och allt sånt :P men min blogg mina dagar och känslor.
men ja, om man inte räknar med synen av olyckan så ja har den här dagen varit kanon :D
och ja, jag vet inte känns lite bättre nu over all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0