Vem försöker jag lura?

Bra dag, jo det var det. Tills jag kom hem.
Jag får ångest av att andas, varje andetag gör ont.
Jag känner mig bortstött och ensam.
Känner att jag behöver X.
Känner att jag behöver dig.
Jag vet jag är inte bra.
Men jag vill iaf vara en bra kompis eller nå.
Men vad spelar det för roll, jag kommer aldrig leva upp till klfdhkgjdssgfjgfj

JAG ORKAR INTE!
Jag tänker lägga ner livet för ett tag, det är inget för mig längre.
Jag älskar vänner och familj.
Men jag är ensam.
Det är fredagkväll, och vad glr jag. Jo ligger framför en jävla dator och skriver ut mina känslor.
jag är patetisk.
Jag överreagerar på allt eftersom jag är så äckligt jävla trött typ kräkas för att man är trött trött.
Jag vill inte skola jag vill inte livet just nu.
ÅT HELVETE!

Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

du vet att du alltid är välkommen hit<3

jag vet inte vem x är, eller vad klfdhkgjdssgfjgfj är.

(...?blinkblink)

men jag älskar dig, och om det fanns minsta lilla möjlighet att jag kunde göra... nånting... vadsomhelst, för att få dig att le. .ett äkta leende, så hade det vart allt jag någonsin behövt göra<3



ååh, pladderpladder -men jag menar att; du är inte ensam<3

2009-08-28 @ 23:36:30
Postat av: Milla

Tack jag vet och det är skönt att veta <3

Jag tror nog du vet vem x är ;) fkjhkgjh berättar jag om på sön :)

tack, det betyder sjukt mkt och jag skulle göra desamma för dig. och jag älskar dig med <3

2009-08-29 @ 01:12:47
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0