Wiiiiiie :D

Jag är glad! Kläderna vi hade beställt kom idag :) jag hade beställt, två nya bhar (som gör att jag inte har några tuttar kvar alls längre -.-) Haremsbyxor! ( så sjukt fula, därför älskar jag de!) En tunika och en kofta(så jävla skön..) ja och även ett par mjukisar och ett par jeans xD. Jag är nöjd. Det gick på typ 500:- så whatever :P
Men sitter just nu och försöker lägga över a walk to remember på mp3:n. Ska till Jessie ikväll och typ kolla på film och snacka skit :P haha nej inte riktigt :P kanske kommer hem med en ny hårfärg :O vi får se :D
Sen så är det någon som läser min blogg som skulle vara intresserad av att köpa 3 påsar neonblått och 3 påsar neon rosa jumbobraids? (A)
säljes, så jag kan dra på den där jäkla kryssningen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0