hjärnan har lagt av.

2 sidor kvar att sammanfatta, 2 uppsatser kvar att skriva. jag håller på att få panik.
jag har vetat det här i en vecka, här sitter jag kvällen innan.
måste även fixa massa annat innan skolan imorgon. vet inte hur fan det här ska gå. Gå ner och göra kaffe kanske?
håller på att somna nu fan. usch, kanske ska vara hemma im? plugga?
NEJ, inte bröja tänka så igen.
kan inte vara hemma hela tiden heller, men hade jag sluppit gå upp halv sex varje dag så hade kanske det här funkat bättre.
usch, ska till BUP im oxå. jag pallar inte im, vill hem efter skolan och typ gå och lägga mig eller nå
vill bara sova.
kom på att jag har ett kapitel i arbetssätt och lärande oxå, plugga på bussen im får det bli.

nej plugga fprt som fan sen sova :D
i have a plan! :D



idag känns det igen, det är tomt.
men jag klarar mig.
27 <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0