let's make history

det är lördagkväll, jag är uttråkad = tråkig lista :)
haha menmen

Berätta 15 sanningar om dig själv,
och utmana 6 personer i slutet av ditt inlägg.

1.Jag har nydligen blivit fri från min fotfobi, som har tagit upp stora delar av mitt liv
2. Pratar med mig själv när jag sitter vid datorn
3. Älskar smink, gärna för mycket och detaljerat
4. Har världens bästa vänner, mina vackra barn <3
5. Har en tendens att falla för rödhåriga, gärna de som är lite "misfits" oxå..
6. Trivs inte alls med min kropp
7. Kan inte leva utan musik
8. Måste ha en stadig emotionell kontakt och emotionell närhet i ett förhållande, den fysiska kontakten är inte lika viktig. Viktigare att man förstår varandra.
9. Har en stark persnolighet och starka åsikter
10. Är extremt dålig på matte
11.  Funderar just nu på att bli lastbilschaufför, psykolog/lärare eller piercare. Men just nu väger det första mest :P
12.  Ensamhet skrämmer mig.
13.  Är sjukt rädd att förlora mina närmsta vänner och familj
14.  Ångrar inte en dag mitt gymnasiepogramsval :)
15.  Gör ofta vääääldigt dumma saker på fyllan..

Sen skulle man ju utmanna 6 pers oxå xD gört om ni vill typ :P


Kommentarer
Postat av: ch

Man får bästa svaren när man pratar med sig själv ;D

2009-12-07 @ 07:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0