Stressigt

stor uppsats ska vara klar imorgon, jag har skrivit första stycket.
handlat julklappar idag.. köpt till minsta syrran och hittat en till en annan nice :D
var ju hemma från skolan idag för att plugga, skönt att slippa sitta där att vänta men trist annars..
imorgon blir det skola, på morgonen ev teori på nisses, sen lite naturkunskap typ tio min sen ska jag springa på körlektion sen skola igen, historia sen efter det teori på nisses igen. stressigt. sen efter det ska jag till optikern..
tror att det var nå mer skit som skulle hinnas med oxå, men jag vet inte :P
ska försöka hinna med träffa Jessie oxå :)
länge sen nu ju ^^
smärta i båda armarna.. usch inte okey. höger- sprutan. vänster benbrottet. det hände när jag gick i femma, men hela min arm gör ont nu.  helt bajs. tror någon nerv kan ha blivit skadad.. lix benet stack ju nästan ut :S så fittigt jävla ont gör det..
nej måste sätta igång och plugga nu


ffuckfejs, nu kommer jag ihåg det jag kämpade för då.


tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0