Tisdag.. Körlektion och vardagsångest :)

Ja, hade körlektionidag, i en dec oplogad snö -.- men gick toppen :) har en till imorgon med, sen är det lugnt på den fronten ett tag.
Skola idag, dock sovit innan gillas faktiskt :)
Har varit en relativt bra dag.. lite ideér på planer ska bara se om jag vågar genomföra de :P
ja min vardagsångest går jag inte in på här.
Bestämde mig för att ta 61:an idag.. var väl i salbohed tjugo över, fick stå där och vänta i typ en halvtimme på 62:an (anslutningsbussen till Hedåker) den hade tydligen varit 40 min sen till skolan.. var fan läskigt att åka hem!
Hemvägen då? Ja jag och Jeppa ramlade väl hela vägen hem, hysteriskt roligt :)
skum dag, men härlig ändå..
Ledig fredag och måndag, det gillas! :D

:O Jessie, jag saknar dig! :D leka snart? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0