torsdag

Sitter just nu och planerar morgondagen, känns stressigt.. Först skola prov och grejs sen ner på stan med mupparna och typ käka, hem till thezz fixa massa sen vidare till gåvan för chillkväll. Kommer bli nice, men stressad ändå. Måste tvätta penslar, men de kommer inte hinna torka ><'
borde _verkligen_ plugga nu.. har inte ens öppnat boken, som vanligt. blööö.
övningskörde idag, första gången utanför Nisses på typ en månad. Skönt faktiskt. Dock en kaotisk fickparkering under stress, dit vi skulle stängde om fem minuter xD inte mitt snyggaste direkt.
>.< vill bara gå och lägga mig, strunta i provet och allt. Känns helt värdelöst. Intresant ämne och allting, pluggar jag ordentligt så blir det vg lätt. men just det, plugga? har tappat motivationen.. ett halvår kvar, känns som en evighet.. dock vill jag aldrig sluta, vill inte lämna bästaste BF och mina vackra barn ;_; det kommer vara så tomt utan de varje dag.. </3
jag vet inte, ska sätta igång så jag får sova någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0