What if?

Idag är ingen bra dag..
Jag vill fortfarande fly..
Eller festa, men det lär inte bli av förän nyår..
Idag är det för jobbigt att tänka.
Råkade nyss skicka iväg ett sms av misstag, ine allvarligt, hade bara skrivit det för morgondagen..
X verkar vara kristen, det skrämmer mig nå fruktansvärt.. Hur ska han klara att vara vän med mig? jag och religoner går ju inte direkt ihop.
Jag vet inte, blir som det blir.
Övningskört en sväng idag, kul nu med sladd och grejs. Blir så man behöver tänka eller vad man ska säga.
Bilkörande är det enda jag har självförtroende i, har ärvt det från pappa.. Jag vet hur bra jag är på att köra, jag tänker inte under min förmåga. Sen tänker jag över ibland, men jag vet mina begränsningar.
Jag älskar att köra bil, det gör mig lycklig. Som Hayden säger, man har tid för sig själv och sina tankar.. För även när du pratar när du kör är du insjunken i dig själv, fokuserad på det du gör. I kontroll. Underbar känsla.
Längtar så till körkortet. Till att kunna sätta mig i bilen och åka någonstans, även om det bara blir för att parkera på något bra ställe och sitta och läsa, eller för att åka och träffa folk. Jag vill helt enkelt kunna ta mig härifrån.

Jag vet inte, jag är rädd och ensamheten är överväldigande idag.
Känner ett behov att göra något vettigt, men vad kan jag göra här ute?
Kanske lära mig vissla?




well, vet iaf hur jag ska sminka mig på julafton.. så vettig har den här dagen varit.
ner kolla på film, försöka göra något.

jag är så rädd att fastna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0