Yeey :D

Jag fick ett svar
Ett rakt besked
Nån dag kvar, inte mer
Det är så det e´
Jag andas tungt
Du sover lugnt
Mitt I en dröm
En sista sömn
Jag vet hur det e´
Det är så de e´

Håll mig hårt
En sista gång
Säg mitt namn
Älskling ljug, gör vad du kan
Se på mig, som du gjorde då
När jag var allt som du litade på
Det var då



Woho! har fått "dåliga" besked men mitt humör är fortfarande uppe!
Har settat och plöjt lite teori nu, gick sådär. Men snart så :D
Jag kommer leva på det här fram till jul xD
Det dåliga beskedet kanske slår mig i bakhuvudet imorgon, men fram till det tänker jag vara glad. Inget som världen går under för i alla fall.
Se en positiv Milla? något är fel :O nej men lolz vad dryg jag känner mig.
Funderar på att dra ut och göra snöänglar.. Som i morse vid parken där vid ekeby, jääättemycket orörd snö. Ville hoppa av och göra snöänglar och bara muppa omkring.. Men kunde jag ju inte göra :P
Jag vet inte, ska fixa allt inför imorn nu sen blir det väl film? eller om jag ska plugga?
Fett taggad!
Fatta att kunna lämna denna jävla håla när man vill! :D


Haha just ja, provet jag hade förra veckan.. VG! hade pluggat i fem minuter.
Säger det, typ bra period :D

Kommentarer
Postat av: ch

Vad för dåligt besked? tell på msn?

2009-12-18 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0