bäst<3

Idag är en sånhär dag då man kände att allt blev typ bra. även fast det kanske inte var så. dagen var fylld med djupa samtal och vettiga saker. kändes jävligt bra. även fast fisken blir 14 när han är sur :P *nämneringanamn* xD vi satt och pratade hos Eva och fortsatte sedan hemma hoss Jessie. Blev även en massa skoj :P vi kan inte vara allvarliga hela tiden xD men det kändes bra igen, tror verkligen att vi behövde det där. bara att prata om vad som störde oss, det var lättande typ, hoppas inte att du tog illa upp eller nå. för det vet du var absolut inte meningen, snarare tvärtom :P nej, det kan ju aldrig bli riktigt som förut men det kan bli sig likt typ. eller ja.. mina förklaringar igen -.-' xD nej, det här var en bra dag även fast en massa. nej, vi är fortfarande lika bäst bara lite annorlunda :P <3
fick även en tid hos Eva nästa vecka då vi ska prata om min frånvaro, så länge det inte är med rektorn är jag nöjd. nej jag är fan lycklig! och ni förtjänar ett stort tack <3 det är eran förtjänst hade inte ni vart där ifag hade jag bara gått och tänkt på allt med skolan. fuck vad emo man skulle bli :P

avslutar med en bild på mig Jessie och Sebbe som jag bara total älskar. lite lagomt dragna och allt var toppen :D  den dagen var lätt en av de lyckligaste i ens liv :D <3 ska väl även nämna att den är från när vi slutade nian xD


Kommentarer
Postat av: Jessie^^

vi äger =D

2009-02-09 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0