fail..

jag är sjukt sur, ledsen arg kallat vafan ni vill.
Marie berättade idag att jag hade över fyrtio procents frånvaro så nu blir det en massa möten och grejs. med rektorn självklart, och hon hatar mig ungeför lika mkt som Anki.
jag riskerar att inte få fortsätta upp i trean med bf07. så sjukt, går äntligen i en klass då jag slipper ångest dagligen och då måste jag ev lämna den. jag trivs i bf07. jag skulle inte stå ut med 08rna *noaffence* nej, jag har fan inte ens varit borta så mkt. fy fan. jag hatar allt just nu. jag vill bara sätta mig ner och böla. kalla mig patetisk. får jag gå om hoppar jag av. men jag trívs och 'r intresserad av de vi gör. jag har bra betyg i de flesta ämnen men skitsamma jag är inte där 24/7. jag har tyckt att livet har gått uppåt men skitsamma då. jag pallar inte bry mig längre.  nej, jag säger upp mig från livet ett tag..

skitdag..
fast bra ändå..
ett maskrosbarn hade föreläsning för oss. slutade tidigt, fick tbx min mobil
men bäst av allt fick jag min tatueringstid :D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3

FAIL!

Kommentarer
Postat av: chaos

Nu har du en som läser ;)

2009-02-04 @ 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0