pimpla :P

Pimpling med klassen idag då :D
kulkul :)
annars inte så mkt som har hänt.. känt att jag är ganska social men osocial nu på sista tiden.. jag hänger fan inte med längre.. koncentrationsnivån ligger nånstans under noll.. Jag tog på min sko idag!!! och på en grej som sitter i byxkanten! sjukt stolt jag är ! jag har inte tvättat händerna sådär som jag brukar måsta än. skönt, ett litet minimalt framsteg.
har salskrivning i eng b imorgon, kommer nog inte gå nå vidare.. sen så måste jag skriva på mindre än en timme för jag har tid hos Eva. har fan lite ångest över det. slår vad om att jag kommer börja böla -.-' jag är ju så jävla patetisk. Vi ska prata om min skolgång och min frånvaro, grejjen är att det där med skolan är känsligt på ngt konstigt höger. nej, skulle helst slippa. men jag får vara glad över att det inte är med rektorn. Jag hatar henne! nej, usc. whis me luck :D om inte de löser sig så blir det ett extra år, och de kan de fan glömma!
just ja, fick skäll av min sv lärare idag. för att jag läser snabbt *ursäkta?* och återberättade texten för andra milla. men gud vad hemskt att nån faktiskt kan nånting! jag tål inte sv läraren. jävla subba.
har settat och läst bloggar av de som har förloratsina barn, fyfan vad man bölar. en hade tex förlorat en son i en brand, det var så hemskt att läsa. nej usch :S
nej, jag vet fan inte..
nej, tacka gudarna för Chester See som räddar dagen. *somvanligt* <3

känner att jag verkligen behöver prata med X. men han är ju helt okontaktbar. jag kanske skulle sagt det i fredags så hade allt varit bra nu? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0