lördag -.-'

hm, satte mig här och tänkte göra nånting. nånting som faktsikt var/är värt något. jag vet fan inte. hade tänkt göra klart mitt hår idag men det gick fan inte. orkar inte heller.
sitter och hör hur Crash och Eddie äter, jävla tjockisbollae :D<3
aja, var till stan igår och träffade Jeffe, blev lite bra saker inköpta :P som tex, en väska *fjortismenändå*f-dagspresent till Jessie, random kläder. nöjd :D men pank igen. skola igen i övermorgon. känns väl sådär. fortfarande människor jag verkligen inte står ut med. ja, skulle egentligen dragit till rockland ikväll, men pengarna/orken räcker inte till. nej den här dagen tänker jag spendera med att glo på Depp/Burton filmerna :D <3 så jävla underbara ^^,
min tattoo läker på fint oxå :D hoppas att det fortsätter så, men med min läkehy vet man fan inte :S men ja, den är sååå vacker! can't wait 'til släkten ser det. gud dom kommer gå i taket! :D men fifan vad jag kommer garva :P lix skillnad om jag gör den nu eller i höst? men i höst kommer nog nästa, hittade ett mönster där som skulle göra sig jättebra på höger sidan på höft/mage :D sjukt nice. om jag lyckas droppa 30 kg tills dess.
Jag väger fan mer än min pappa. så sjukt jävla äckligt. och nej ni kan inte klaga på hur jag äter, jag äter som alla i min familj har alltid gjort och de är normalviktiga. jag har varit överviktig sen sjuårs ålder. det är så hemskt äckligt. och att träna hjälper fan inte heller. och ja jag har försökt. nej, skulle kunna döda för en fin smal kropp. fast den måste ha boobs :P noway att vara platt :P nej usch, jag verkligen hatar min kropp och allt som hör till den. för utom mina body mods :D det enda bra där lix. nej usch! ska fan anmäla mig själv till överviktsenheten i sala, efter som mongoläkaren inte gör det. även fast det var sååå viktigt i våras. nej usch säger jag bara. jag verkligen hatar den!
emoinlägg!
men jag bryr mig inte!

bild på blivande tattoo

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

alltså, som din bästa vän<3 (A), vill jag såklart att du ska måbra och va glad... men 30kg??! jag vill gärna ha dig kvar -.-' och du ÄR snygg, fatta!!!!! (tadetintefel:S) men alltså... ja... du är bäst, finns<3

2009-02-28 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0