Fest hos Milla

Ja fest hos Milla igår kul faktiskt :D dock har jag uppskrappade knän och handflator xD Cykla vara full och hålla en öl i den ena handen var inte min bästa idé XD Nej men allt var helt underbart kul utom två saker. Men aja kul var det.
Nog sista gången på ett tag som jag dricker, jag har sån jävla ångest idag. Vet inte vart jag ska ta vägen, den vrider sig i kroppen, jag vill spy. Nej usch. Så här illa har det inte vart på länge.. Jag känner fortfarande alkoholsmak, och jag har borstat tänderna typ 5 ggr senaste 2 h. Jag vill sova, sova och glömma. Och vad tror ni inte att smarta jag gör då? jo självklart ringer jag S! När man är aspackad, lyckat Milla. Det är väl bara att glömma honom nu.. </3 Så ja jag vart jävligt fylleemo om jag ska vara ärlig, satt och böla i en halvtimme eller mer över Sara och allt på sista tiden. Sen fick Veronika och Jenny höra min livshistoria typ xD tack för att ni lyssnade <3 och jag beklagar att ni fick lov att göra det xD
Ja sen när man kommer hem idag då, bakis och allmänt glad. Nej då ska vi röja upp på gården! fuck you kände jagdå, vafan xD Nej men pappa hade fält en björk som vi hade på gården så det skulle ta redas på. Så jävla drygt! >.<
Men aja kommer väl spendera resten av dagen framför datan jag får fan för illa för nå annat.

Ni ska få se 2 bilder på mitt smink xD för det vaar snyggt :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

fester-.-'



snyggt=D

2009-07-13 @ 14:28:04
Postat av: Milla

Tack :D

sober är det som gäller fan xD

2009-07-13 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0