cityakuten <3

Ja sista cityakuten någonsin har precis sänts. Fan vad jag böla </3 Jag har livnärt mig på det så länge lix XD bästa jävla serien som någonsin har gjorts! så jävla mkt kärlek på den <3
Igår kollade vi på en film som gick på tv. Typ Queen Size eller vad den hette. Och gud vad jag kände igen mig i hennes tankesätt. Det var så skänt att faktiskt se något som skildrar tjocka på ett annat sätt. Där fick man se det ur hennes synvinkel. Inte de smalas dvs, tjocka luktar de är äckliga, duschar aldrig, och äter exakt hela tiden när de inte äter så tänker de på mat. Men välkommen till verkligenheten. Det var skönt! Men även ångestladdat ofc. Lix att se hur man själv tänker så där var ju ingen höjdare. Men jag överlevde iaf. Det är de jag fokuserar på just nu, överleva. Hur var när eller varför är skitsamma. Jag ska överleva sista året på gymnasiet, sista sommarlovet, arbetslösheten och allt det där.
Sen just nu överhuvudtaget känns det rätt crappy. Lix, är jag värd att slösa tid på? Är jag en bra vän? Borde jag ställa upp för andra mer? Borde jag ändras på något sätt? jag vet inte riktigt just nu.
Nej jag måste sluta blogga på kvällstid, det blir bara depp saker då. Och hur kul är det att läsa.
Nej jag väntar på att BUP ska höra av sig. Vill dit och bli av med allt så jag kan flytta hemifrån. Dela lägenhet med mig ihöst? (A) hopefully

Fick mina betyg idag två ig och två vg resten g. Relativt nöjd. Men egentligen inte.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

du är värd allt, och du är bra som du är, ändra dig inte :S och, du... gör du verkligen inte tillräkligt för andra redan... 0.0



<3

2009-06-16 @ 14:07:30
Postat av: Milla

desamma :D jag skulle säkert kunna göra lite mer..

<3

2009-06-16 @ 23:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0