Det kommer bli krig

Jag var på BUP idag, pga fobin då. Och hon jag och mamma gjorde en deal att mamma och syrror/pappa inte kommer få svara på mina bekräftelsefrågor. Sånna som jag måste ha svar på annars får jag panik. Det kommer bli mycket skrik och arga ord här hemma nu. Jag kommer vara jobbig och ha ångest, det vet jag redan nu.
Sen fick jag en till läxa. Men den tänker jag inte berätta för ni kommer skratta >.< så fånigt är det.
Jao, en sak jag tänkte på efter BUP var faktiskt hur bra jag/fobin har blivit på att lura och manipulera människor till att göra det som jag pga fobin inte klarar, hur jag lurar mig bort från ''farliga'' situationer. Folk märker det oftast inte ens, om jag inte har berättat för de om fobin. Fobin har blivit en del av mig som jag ska bli av med helt plötsligt, känns skönt och läskigt.
Tänk att få gå in i en skoaffär och bara kolla utan att känna hur man blir äcklig och smutsig och det kryper och bränner i skinnet, utan att behöva åka raka vägen hem och duscha. Helst utan att röra något. Att kunna knyta mina egna skor, härligt.
Jag är rädd och förväntansfull inför detta.
Men jag känner att jag kommer bli en jobbig människa att leva med/kring.
Så jag ber om ursäkt redan nu till familj och vänner, jag älskar er även fast jag är jobbig <3 ;D


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

vadsomhelst, you know!<3 alltid=D

2009-06-25 @ 23:25:37
Postat av: Milla

Desamma och tack <3

2009-06-25 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0