*dörlite*

OMG MIYAVI KOMMER HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Lyckan är obeskrivilig! Nu ska jag bara lista ut hur jag ska ha råd med detta. Men jag måste! Har missat han 3 ggr nu!
Men aja, övninskörde idag.. vägen vi ska köra upp till årsunda på torsdag. Och jag fick världens sladd på ett ställe. Det var så jävla kul. Och jag klarade det galant :) haha. :P sen kom ett rådjur oxå :p haha. Nej men i övrigt har det varit en otroligt seg dag. Jag vill hitta på något. Men jag vet inte riktigt vad. Måste se till att fixa pengar. Men det löser sig. Sen så ja jag längtar efter studenten nå så fruktansvärt :P bara ett år kvar! Härligt! jag hade en massa att skriva men jag är overwelmed av det faktum att miyavi kommer hit! han är gud. det finns knappt någon spm är bättre än honom :D

vacker är han å <3


  
  www.myspace.com/miyavi

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

Jessie följa med??? 0.o

2009-06-15 @ 13:52:33
Postat av: Milla

Ocf :D:D:D:D det blir du jag och Jeffe tror jag :D nice xD

2009-06-15 @ 22:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0