HELG!

Ja jag har varit lite jobbig i helgen, men de får ni leva med :P

Men ja
Fredag: Slutade efter en timmes lektion, inväntade Jessie och gick och köpte cider och grejjer till Veronikas överaskningsfest. Sen sitta i skolan och muppa med alla :D *kulkul* Sen gå hem till Jessie och försöka lära sig shuffle och fixa sig. Sen springa till stan och kolla när mupparna tog studenten (Vicky, Anna, Joel och Björn) Vad kul de var. Så fina var det ;D haha :P Nej men fan kommer sakna det eller vad man ska säga.. Sen liiite avennsjuk blev man :P Men aja, jag och Jessie tappade bort Thess Elin Veronika och Jenny men fick sällskap av Pippin och Timmy? Efter mkt spring hittade vi våra muppar igen. Då blev det ''fest'' hos Therese :D Jättekul var det :D Spec att se hur glad Veronika blev av presenterna hon fick av oss :D gullungar det där ;D haha
Lördag: Festa med My och Peter, inte mkt drickande men kul ändå. Dock var Peter bara med en bråkdel av kvällen men det gjorde inget. Vi hade så kul med My så :P Satt typ och snacka på mitt rum hela kvällen och sedan gick vi för att möta Peter. Sen drog vi hem igen och spelade Harry Potter med Annika :D Kul dag
Söndag: Jessie drog hem, hon skulle rösta hon är ju gaaaammal ;D :P *skoja* haha nej men efter det så ja, jag kunde inte släppa känslan av att det var nå spec men kom aldrig på vad xD Har typ spenderat dagen med att inte gjort någonting. :D Precis så som sändagar ska spenderas.
Nej helgen har verkligen varit jättekul :D:D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

asroligt<3:D

snart får jag rynkor :S

:P

2009-06-08 @ 19:41:34
Postat av: JessieJoystick

asroligt<3:D

snart får jag rynkor :S

:P

2009-06-08 @ 19:42:41
Postat av: Milla

haha ja vänta du bara ;D haha nej sry :P (A)

2009-06-08 @ 20:08:38
Postat av: Jeppa.

Helgen var helt klart bäst! <3 :DD

2009-06-09 @ 00:18:51
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0