Måndag..

Ja lyckat idag vart det ingen skola för mig. Kände mig förstressad för det. Så jag har spenderat dagen med att plugga klart det sista.typ, väl behövligt. Sen får jag läsa på en av mina klasskamraters blogg att betygen redan är suttna, vilket gjorde ju att jag hade gjort allting i onödan. kul >.< jag har dock kvar ett eller två prov i psykologi som jag har på onsdag.. men böckerna har jag i skåpet -.-' lyckat!
Nej blir skola im iaf. Skärpning.
AIDENS NYA PLATTA HAR KOMMIT UT! :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D:D
Så jävla glad jag blev när jag upptäckte det, så jävla underbar den var oxå! Så nu ska det in ny musik i min mobil :D Hoppas de kommer till sverige snart igen oxå :DD:D Aiden is the love of my life :P <3
Nej, skulle vilja spendera dagen med att shuffla men grejjen är ju den att jag har det enda rummet i huset som har trägolv. kul att glida omkring då? nej >.<
har skrivit några texter som ev kommer upp här senare ikväll..
Nej jag vill ut och köra!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

AIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3 dom måste komma, för vi måste TA på dom! =D



XD :P

2009-06-08 @ 19:46:30
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se/
Postat av: Anonym

Ja, de måste och vi måste träffa dom!!! dörliteavtanken<3 aha

2009-06-08 @ 20:07:54
Postat av: Jeppa.

Aiden är kärlek! <3 :D

2009-06-08 @ 23:55:25
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm... deras nya skiva kom ut typ 12 maj? så länge sen ju ^^

2009-06-09 @ 11:31:26
Postat av: Milla

So? kanske är längesen men jag har nyss fått hem låtarna, så jag tänker vara lycklig ändå :D:D

2009-06-09 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0