Midsommarhelgen :D

Torsdag: Jag Jessie och Jeppa skulle ha tagit mopparna till årsunda, men Jeppas krånglade så vi åkte bil upp istället. När vi väl kom upp visade vi Jessie runt och lite sådär, inte så mycket som hände.

Fredag:
Midsommar, fixning och sånt till tusen! Jag Jeppa och Annika bestämde oss dock för att bada, dum ide! Kändes som att bli stucken av tusen knivar, usch vad kallt det var! Sen så började ''festandet'' vi gick till en brygga för att kolla utsikten och det första jag gör är att stuka foten, lyckat jag var inte ens full >.< Aja, sen drog vi omkring på campingen och lekte och hade kul, dock var det typ bara vi där. Sen satt vi i förtältet och några killar började prata in genom fönstret, lite skojjigt. Sen gick alla och la sig utom jag och Jeppa, vi stötte på dessa fönsterpratande killar, så vi fastnade vid de ett tag. wosh, snygga var de ;D haha, och trevliga ^^ de ville att vi skulle efterfesta med de, men nej.. Sova dags xD haha

Lördag:
inte så mycket som hände, vi gick till Shell och köpte glass typ, ont i foten hade jag xD Sen spenderade vi kvällen framför filmer :D

Söndag:
Sista dagen i Årsunda, segade mest framför tältet, sen gick vi ner och badade. Men det var fan kallt. Jag och Jessie drog och handlade sen typ åkte vi hem :P Kul dag. Brände dock sönder mig, mina armar existerar knappt längre.
Still ont i foten och förkyld -.-'

Nej den här helgen har varit den roligaste på länge! <3

Drar upp till Årsunda imorgon igen så finns på mobilen om ni vill nåt suckers :* ;)

Bilder från helgen finns på : xRunawayworld @ bdb. har ni acc så är lösenet -prinsjohn-

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

askul!!<3=D

2009-06-22 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0