Vila I Frid Sara <3

Barn och Fritid kommer aldrig bli desamma utan dig. Piff och Puff existerar inte längre.
Jag vill straffa människan som tog dig i från oss.
Du var bara 17 år, kunde han inte ha kört någon annanstans.
Alla dina planer allt, är borta.
Jag tycker synd om din familj och dina nära vänner.
För om jag reagerar såhär hur reagerar då dom?
Jag kände dig inte väl, men jag kommer sakna dig ändå.
Barn och Fritid behöver era utbrott.
Jag vet inte vad jag ska skriva, bölar som fan >.<

Sara Eklund R.I.P <3
26/7-09
*brunnettenpåbilden*


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

R.I.P

2009-06-27 @ 01:02:11
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Seb

Vila i frid

2009-06-27 @ 12:43:18
Postat av: JessieJoystick

om jag reagerar såhär, hur reagerar då ni? :'(



finns<3

2009-06-28 @ 05:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0