R.I.P Crash

Crash är död. När jag kom hem från skolan låg hon död i buren, hon hade varit död i någon timme. Fan! Hon var ju frisk och allting. Åh, jag vet fan inte vad jag ska göra är helt hysterisk. Det är lixom Crash. Jag älskar henne över allt. Hon och Eddie var mitt allt. Jag vet fan inte vad jag ska göra. Fitta! Jag är för ledsen för att skriva en text just nu så kopierar in en som jag skrev på bdb. Fan oxå. Jag orkar inte det här. Vi ska begrava henne imorgon. Har nog inte fattat att hon är död än, men fitta!

texten från bdb:
kom hem från skolan idag och det värsta hade hänt. Hon var ju frisk igen. Men hon bara låg där.. död. Fan, fuck vad ont det gör. Kan inte fatta att hon är borta. Jag älskar henne kommer alltid att göra det. Och skitsamma att hon ''bara'' är en råtta. Hon och Eddie är mitt allt. fan! vad ska jag göra nu? är förfan helt jävla hysterisk. Hade bara henne i ett år två månader och tjugotvå dagar. Fan, jag kommer sakna henne, Och tänk på stackars Eddie.. Hon blir helt själv. Sen när vi va på djuraffären och frågade om vi skulle sätta ihop en med den nån annan sa hon att vi bara skulle vänta ut henne och skaffa nya! jävla bitch! har hon inga känslor eller?! ville bara hoppa över den där jävla disken och slå ut tänderna på kärringen. Jag älskar Crash. Och jag kommer sakna henne nå så enormt.
Fuck!

Kommentarer
Postat av: Jeppa

saknar henne som fan :( <3

2009-03-23 @ 20:24:52
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0