Wiiiho


En två inläggsdag idag.. Men satt och tänkte i bussen hem, och drog slutsatsen att det nog är där ett av mina stora problem ligger. Jag tänker för mycket. Jag överanalyserar samtal jag har haft under dagen för att kolla om jag har sagt något fånigt eller något som jag bara kan skämmas för. Sitter och tänker vad jag tror folk fick för intryck av mig, hur mycket jag gjorde bort mig just denna dagen, och alla dessa jävla tänk om tankar. Fast visst jag har min åttan attityd igen. Lix so what om jag gjorde bort mig eller om x tycker illa om mig, jag är så här. Lev med det. Men ändå. Det ger en liten ångest glimt bara av att tänka allt det där. Men om man inte skulle sitta och tänka att man kanske förlorar sina vänner, eller att bussen voltar och man dör och ingen minns en och dyl *extremafallmenändå* skulle man verkligen göra så gott man kan då? Nej jag vet inte. Är fortfarande på bra humör osv, men fan så fort jag ska skriva någonting så låter det jättedeprimerande. Tydligen uppfattas jag som det oxå. Min mentor eller vad man kallar det skickade mig till Eva för regelbudna samtal om hur jag mår, min skolgång osv. Och hon påpekar ofta att jag ser depp ut osv. Känns ju bra. Och oftast gör hon detta på mina bra dagar -.-' Men aja, pratade med henne om igvarningar idag, och fick reda på att nästa vecka får jag dom. Kul, typ en månad inan vi drar ut på praktik och är borta i en månad. Kommer ju verkligen kunna göra någonting åt de då -.-' skitskola!






Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

x?? känner igen mig i överanalyseringen -.-' men den suger, du är bäst sådetså =D

2009-03-18 @ 00:19:36
Postat av: Milla

x'et står för alla typ ist för att skriva ditt olika namn så fick folk heta x :D

2009-03-18 @ 08:33:07
Postat av: chaos

Your not alone ^^

överanalysering här också =/

2009-03-18 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0