Duktigt

Idag har jag pluggat i nära 7 timmar. Fatta stolt jag är! Räknade ett kapitel i Matteb boken, om procent.. Och behövde typ hjälp 1-2 ggr. De som känner mig fattar hur stort det är för mig! Fan vad duktig jag känner mig! Har även gjort klart det jag kan av en rapport idag, dock skulle de vara klart för några veckor sen men det skiter jag i.. Sen har jag även nästan gjort klart en stor svenska uppsats som räddar mitt betyg i svenska b.. Hade även tänkt plugga psykologi men de böckerna låg i skolan. Typiskt -.-' Nej så sjukt duktig jag känner mig.
:O MIN KAMERA ÄR TRASIG!
Sorgligt ;_; linsskyddet har pajjat.. lix den funkar ju, men frågan är hur länge till.. Fan om den går sönder helt..
Lugn dag idag annars. Åkte moppe och gjorde ett par ''grannar'' nå så  sjukt sura men det bryr jag min inte i ett dugg. Jag gillar inte de ändå så.
hmm, det var något sådär extremt värt jag skulle skriva om men det kommer jag inte ihåg vad det va.. xD
Just ja, jag är så sjukt jävla fittigt sur på en viss grej just nu som jag inte tänker skriva om mer här, utan ni får höra er för någon annanstans.. ÅH! ja, det ligger ju inte på topplistan just nu direkt..
Åh, på måndag får jag beställa mina heting shorts so mjag har varit sugen på i någon månad. Men ja, det är lätt värt 350;-  men ja annars är det väldigt dött. Fest suget är på topp xD

ehm, ja bilden är ett resultat av sönbrist under natten fre/lör. så ser hedåker ut kl 5 på morgonen xD



Shortsen:

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

tell me what's up?? skola imorrn??<3

2009-05-24 @ 17:14:21
Postat av: Anonym

berättar im eller på tis :D ofc, sj? ^^<3

2009-05-24 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0