För långsamt, för snabbt men aldrig i takt

Bajsdag.
Ja, jag är emo just nu, är i en extremt dålig period.
Men ja såg en teater idag. Grymt bra. Plus att alla skådisar var typ snygga ;D haha eller ja :P
Slutade tidigt, så betalade syrran 50 spänn för att vänta på mig i en timme på färnbo och sedan skjutsa hem mig på min moppe. girig jävel det där :P haha men ja vart ju värt. Sjöng hela vägen hem. Vackert måste det ju ha varit.
DM i morgon i västerås kommer bli tortyr tror jag. Sen måste jag hitta på något att göra i Sala mellan 1-4.
Usch, begrav mig levande.

dfjölkhjgdsklf åh!
längtar till lördag och fest.
Just ja!
Jessie jag har raggat upp folk till det :D
De var inge svar på mobilen :P så jag skriver här xD

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

min mobil är borta :P nice med ppl :) har du lust att typ dela på nåt starkt? lr vad man ska säga :P

2009-05-06 @ 01:25:32
Postat av: JessieJoystick

ps. sorry för det med frillan, jag tänkte inte på att den var så lik den där miyavi-grejjen du skulle göra. förlåt :S

2009-05-06 @ 12:11:40
Postat av: J

Fan att jag är girig! ;o

2009-05-06 @ 17:43:33
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0