Jobbig

Jag överdriver verkligen inte just nu. Men det här måste ha varit den jobbigaste dagen på länge. Mina ögon är totalt jävla söndergråtna. Jag orkar knappt skriva. Fan, ja jag bråkade som fan med mamma idag. Jag är så less. Jag orkar inte bråka med folk hela jävla tiden. Inte över sånna här småsaker som det har blivit nu på sistone. Jag känner mig som en ända stor skitstövel. Jag är bara elak mot andra hela jävla tiden. Som idag. Usch. Sen missade jag Nisses oxå, fuck! Lix en av ljuspunkterna... jaja, öv.körde idag.. var väl typ 1 dc i från att köra på en hare. Gud, vad rädd jag blev. Fan jag tänker aldrig köra på ett djur. Jag skulle inte klara det. Asså, jag skriver inget av värde i min blogg känner jag. Bara en massa trams.. Kanske skulle börja skriva om vettiga saker. Men ja..
Just ja, min BUP tid, mamma berätta att jag skulle vara där i typ fyra timmar och dom ska kolla om jag har nog med problem för att få hjälp, rättelse de ska kolla om jag är värdig nog. Men om nån av mina föräldrar är med så kommer svaret defenetivt bli ett nej. Eftersom allt blir så ''perfekt'' då. Vilket det inte är. Jag och mamma satt och diskuterade det där lite idag.. Spec det som hände hos läkarn förra året.. Förklaring: Jag sökte pga "magkattarr" *feldiagnostering* och han sa att jag hade problemen pga att jag var så sjukt tjock. Nej, jag övverdriver inte det var det han sa. Han sa att jag skulle gå till övikt-enheten dietist och jag vet inte allt. och han bara malde på om hur tjock jag var/är. Lix, sparka på någon som ligger, gör det bara. Och jag kommer alltid vara sur på mamma för att hon satt brevid och bara lyssnade hon sa inte emot ingenting. Han gjorde stora psykiska skador på mig eller hur man ska säga. Jag klarar inte av att gå utan tjocktröja (de måste vara stora) efter det, sen ska de vara uppdragna till bysten.. Stora t-shirts och allt. Jag klarar inte av att visa mer än underarmarna och knappt det. Kjol är hemskt nu förtiden. Vilket jag älskade förut. Han förstörde mig och mamma bara satt där. Visst efteråt har det varit grymt mycket ilska mot honom men det hjälper ju inte mig nu. Jag har inte heller nåt att säga till om eller göra åt saken. Det är bara så.
Nej mkt prat om saker nu..
Lek med mig på ''lovet''? jag orkar inte vara själv.
nej fy fan vad trist jag måste vara. men jag är depp just nu.. lika bra att erkänna det..

Kommentarer
Postat av: chaos

Blogg är väl som en dagbok, att man får skriva av sig en massa tankar/känslor/ideér, bara skriv på du ;)

2009-05-21 @ 23:50:29
Postat av: jessie

men den läkaren var ju dum i huvet!! jag vill döda honom!! och no fence mot mamma (<3) men jag fattar att du blev arg på henne.

lilla, söta, bästa Milla; ta inte åt dig!!! du är otroligt vacker och inte ens i närheten av "sjukt tjock" eller någonting det miffot sa!

torkatårarna

<3

2009-05-22 @ 13:10:47
Postat av: Milla

jag vet att jag inte ska/skulle ha tagit åt mig. men gjorde't ändå.. tack :) <33

2009-05-22 @ 23:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0